onsdag 20 januari 2010

Trötter

Har varit skittrött hela dagen=( Absolut inge kul alls!
Var in till stan en snabbis på förmiddagen och handlade lite. Sen åkte vi bara hem och var. Jätteskönt. Men det varade inte länge, för sen skulle Cassandra hämtas på dagis och sen kom Benjamin hem från skolan med 2 kompisar. Fullt ös mad andra ord. Men kul var det iaf, alla barnen var på bra humör.
Jag har tvättat ett X antal maskiner och försökt röja undan så gott det går i hemmet. Vid halv sju kom Helena hit och käkade middag med oss. När hon och Andreas gick var det bad för Thea och sängen direkt efter det. B och C fick också snällt gå och sova då.
Så nu sitter jag här, alldeles ensam...Jonas är inte hemma och barnen sover. Är så trött så jag skulle bara vilja gå och sova typ på en gång. Men innan jag gör det ska jag hänga en till maskin tvätt, vänta på Jonas som borde komma snart, ta fram kläder till barnen tills imorgon, packa deras väskor inför morgondagen och slutligen måste jag surfa lite=)
Hoppas ni haft en piggare dag!
(klicka på bilden för att se den i ett större format)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar