torsdag 7 januari 2010

Äntligen

Provade ett X antal gånger att lägga ut mina annonser på blocket, men fick bara tillbaka att dom ej blev godkända. Händer nästan alltid när jag ska lägga ut något där. Tillslut blev jag irriterad och mejlade till blocket, så nu är dom utlagda=)
Pojkpaketen och flickpaketet.

Här hemma sover barnen...såklart=) Thea fick sig ett välbehövligt bad innan hon somnade för natten. Har rensat ur hennes garderob nu också och plockat bort allt som är förlitet. Självklart har jag sparat gobitarna=) Vet dock inte om det blev så mycket bättre här hemma när jag rensade, för nu hamnade allt på köksgolvet ist..*hmmm*

Är inte alls pigg, ont i kroppen och allmänt seg i skallen. Snorig och nysig också. Så min kväll kommer bestå av mys i soffan bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar