onsdag 6 januari 2010

Mysdag hemma

I dag har jag och mina jäntor haft en mysdag hemma. Cassandra vaknade strax före 9 i morse=) Då gick jag in i duschen och hon klädde på sig därinne och sjöng en massa för mig medans jag duschade. Var ut en snabbis och hämtade ved i vedboden. Kände hur rysligt kallt det var ute och bestämde mig för att inte öppna ytterdörren nå mer denna dag. Benjamin är kvar hemma hos Andreas där han sov inatt. Antar att dom inte heller har varit ute idag. Just nu har vi 20,2 minus ute.
Jag och Cassandra gjorde pannkakor till lunch idag. Medans jag ändå höll på att slabba i köket så kokade jag potatisar och gjorde potatispuré till Thea. Hon fick prova lite nu på eftermiddagen. Det gick som väntat...allt på haklappen och på hakan=)
Men idag upptäckte hon att hon hade en haklapp på sig, så den var överallt i hennes ansikte. Hon åt mer på den än på purén jag bjöd på.

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på. Cassandra vill spela spel så vi får väl göra det då.
Har en grym huvudvärk och skulle helst vilja gå o lägga mig en stund, men jag får väl sova tidigt ikväll ist.

Dags för spel nu....ha det!
(klicka på bilderna för att se dom i större format)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar