lördag 2 januari 2010

Godmorgon Lördag

Hade en bra natt med Thea inatt. Hon åt vid halv åtta igår kväll och somnade sedan för natten vid åtta. Sen vaknade hon vid kvart över fem i morse och åt en flaska innan hon sov vidare till strax efter 8=). Så jag ska inte klaga.
Men Emil hade ingen rolig natt och jag som är så lättväckt stördes av det rätt mycket. Men men.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Just för tillfället är Jonas och Emil iväg till återbruket för att slänga skräp. Jag sitter här, Thea sover och Joel spelar ps2. Han har tagit med sig sitt ps2 från sin mamma eftersom vårat är trasigt och vi fortfarande inte hört något om att få ett nytt. Det har ju varit jul och nyår med många röda dagar, men snart är det vardag igen och då kanske vi hör något om det.

Mitt öga är bättre idag, men huvudvärken vill inte ge med sig. Får väll proppa i mig Treo eller alvedon idag så jag orkar med dagen.
I morgon kommer Benjamin och Cassandra hem igen. Dom åkte ju förra fredagen så dom har varit borta rätt länge nu. Ikväll ska dom gå och se Disney On Ice i Globen=) Hoppas dom får det bra där och att dom tycker det är roligt.

Ha en bra dag. Det ska jag=) Snöar för fullt ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar