tisdag 5 januari 2010

Trött och frusen

Är jättetrött. Inte så att jag drog på smilebanden när kl var 7:15 i morse och jag hörde hur Thea låg och jollrade i sin säng. Visst låter det gulligt, men kanske inte sååå tidigt på morgonen=)
Bara stiga upp och gå ner med henne så hon inte väcker Benjamin eller Cassandra. Just nu sitter hon här i sin babysitter under sin rosa filt och kollar på mig medans jag bloggar och försöker få fart på en brasa. Blev förvånade över att vi bara har 13,1 grader här inne....så som jag eldade igår på em. Får börja elda på kvällen ist, så kanske värmen stannar längre. Ute är det 19 minus. Helt sjukt att det varit så skitkallt så länge nu. Men det är ju bra att snön får stanna.
Vet inte vad som händer idag annars. Försöker styra om morgondagens besök tills idag ist. Hoppas det går=)

Nu ska jag njuta av tystnaden en stund innan dom 2 stora vaknar.
Ha en bra dag ni iaf. Det ska jag och mina söta barn ha!

Här kommer bilden från igår när Thea fick sin första smakis=)
Lägger även in på Benjamin och Cassandra från gårdagen.
(klicka på bilderna så ser du dom i ett större format)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar