fredag 1 januari 2010

Tidigt idag

I dag blir det att krypa ner under täcket tidigt. Känner mig skitrisig och och har tråkig huvudvärk. Ögat känns inge vidare heller... bara klagan nu känner jag=(
Har en tvätt i maskinen som borde vara klar runt kvart över tio, så efter det säger jag godnatt till den här dagen och hoppas att morgon dagen blir bättre.
Har fått lite bilder från lillasyster som jag tänkte fixa i ordning lite och sen lägga ut dom här på bloggen. Det är bilder från att hon var här i julas. Saknar henne grymt mycket!
Så det är väl det jag får pula med nu medans jag väntar på tvättmaskinen.
Sitter här i min helrosa plyschdress, mina röda duntofflor med stjärnor på, en mariestad framför mig och bara gottar mig framför brasan. Thea sover sen 20 tiden och likaså Joel och Emil.
Jag och Jonas käkade god middag efter att barnen somnat...*välbehövligt*

Nä, nu ska jag fixa bilderna. Sov gott på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar