torsdag 14 januari 2010

Godmorgon Torsdag

Fick mig en välbehövlig sovmorgon i dag med=) *bortskämd*
Jonas gick upp med Thea vid kvart i sju när hon vaknade. Då fick han även väcka Benjamin som behöver vakna då för att hinna med skolbussen som går vid halv åtta.
När jag vaknade så var Thea trött igen och behövde sova sitt första pass för dagen. Men nu är hon vaken igen=) Hon har precis ätit en smakportion. Det som stod på menyn för hennes del var potatispuré och morotspuré. Hon verkligen älskar det. Hon satt där i sin stol och gapade glatt så fort skeden närmade sig munnen=)
Så det var dagens mat för henne, sen får hon lite gröt ikväll också. Ja, självklart får hon ju även ersättning under dagen.
Dagen här ser väl ut som gårdagen annars. Hämta Cassandra vid 13:30 på dagis. Vid 14 tiden kommer Benjamins skolbuss in och då har han Elias med sig hem. Vad dom 2 ska hitta på vet jag inte, men dom lär väl ligga i hans säng och glo på film antar jag=) Lär skicka ut dom en stund också. Är ju inte på tok för kallt idag, 11 minus tror jag det stod på termometern.
Nu ska jag umgås lite med min jänta=)
Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar