onsdag 13 januari 2010

......

Brist på överskrift!
Jonas gick precis hem till Helena. Dom ska spela lite wii. Jag var ju där här om dagen och spelade. E grym på bowlingen=) Fick 259 poäng, så nu ska Jonas försöka slå det...hehe. Men han är ju sån sportfåne och har sån vinnarskalle, så han lär inte ge sig förens han klarat det.
Hade Helena och Anders o co här på middag ikväll. Blev klyftpotatis, kycklingspett och kall vitlökssås. Va superduper gott! Potatisarna blev lite brända bara på ena sidan, eller knapriga kanske jag ska säga. Men det var andra gången jag gjorde egen klyftpotatis, så jag var nöjd ändå=) Allt tog slut, så jag antar att dom andra med gillade det=)
Får aldrig nog med min kyckling. Skulle verkligen kunna äta det VARJE dag om jag bara fick. Love it! O kycklingspett var länge sedan vi åt, så det var på tiden. Så nu lär det bli det här hemma på menyn ett x antal gånger till denna månad=)

Benjamin kom hem från Robin vid kvart över sex. Han hade haft det jättebra. Robins pappa var go och körde hem Benjamin eftersom vi inte har nån bil hemma förtillfället. Strax efter att han kom hem så ringde Elias och frågade om han och Benjamin kunde leka imorgon efter skolan. Men då ska dom vara här och leka. Ska bli kul, har inte sett Elias sen innan jul tror jag.

Har hunnit med och städa ur i tvättstugan idag...välbehövligt. Så nu kan man gå där inne utan att svära hela tiden!=) Under tiden jag gjorde det så sänkte Jonas Theas säng ett snäpp. Rätt som var det är så kan hon ju trilla ur den annars. Hon är ju trots allt redan 4½ månad snart. Men hon verkar gilla det...hon sov som en stock här på em, Jonas fick väcka henne halv sex. Hon sover ju länge varje em, så det berodde ju inte bara på sängen=)
Nu innan ja la henne för natten så fick hon sig ett bad. Hon älskar att bada min lilla tjej. Njuter och har det bra hela tiden.
Benjamin och Cassandra kom i säng lite senare idag eftersom vi hade middagsgäster...hoppas det inte påverkar deras humör imorgon!

Nu måste jag gå och hänga en tvätt så jag hinner tvätta en till maskin ikväll.
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar