fredag 1 januari 2010

2010

Nu är det nya året här! Tolvslaget firade jag och Jonas själva här hemma på våran altan. Kallt som tusan var det så vi gick in efter bara ett par minuter igen=) Skålade i cider och önskade ett gott nytt år. Thea sov såklart då, men jag pussade henne innan vi gick och sov och sa gott nytt år till henne med.
Vi var hemma hos Anna och Olle (grannarna) igår och käkade middag och hade det jättetrevligt. God mat och bra sällskap *tack söta er för en bra kväll*
Tyvärr var båda deras jäntor krassliga och febriga, men dom orkade vara med en stund iaf. Vid halv tolv så kände vi för att gå hem....sagt och gjort. Jonas tog in lite ved på vägen hem, så jag skulle kunna elda här på morgonen. Men det är faktiskt inte så kallt inne idag så jag har inte eldat något ännu.
Thea var hygglig i morse och sov nästan till 9. Men jag var uppe redan vid tjugo över åtta. Bryggde lite kaffe och njöt av lugnet.
Idag kommer Jonas söner hit och på söndag kommer Benjamin och Cassandra hem igen. Då blir det fullt ös!

Har ont i ögat idag. Vaknade av att det var helt igenkletat och alldeles rött. Svider i det gör det också. Hoppas det inte är någon inflammation på G.

Nu ska jag ta mig en varm dusch och göra mig iordning för att möta den här dagen....och det nya året.

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår! Och God Fortsättning På Det Nya Året!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar