tisdag 12 januari 2010

Tisdag

I dag är det tisdag, en solig och fin tisdag. Hade sovmorgon i morse och vaknade nte förens kvart över åtta=) Thea ville inte somna om inatt efter att hon hade ätit, så Jonas gick upp med henne halv sex. Men hon sov iaf 10 timmar i sträck=)
Nu sover hon också. Hon har sovit rätt mycket nu på fm. Själv har jag dammsugit och skurat golven, blev aldrig gjort häromdagen när jag hade tänkt göra det.
Snart kommer Cassandra hem från dagis. Anders är snäll och hämtar henne idag, så slipper jag gå ut i kylan=) Vet att det är toppenväder ute, men jag har absolut inget lust att frysa idag! Det är iofs bara 13 minus ute...men men.
Har hunnit prata lite med syster min i telefon, och även mamma.
Sålde iväg ett klädpaket idag med, alltid bra att bli av med dom=)

Höres senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar