lördag 9 januari 2010

Min Lördag

Gick nog o drällde i min rosa plyschdress fram till kl var tio eller nått sånt. Då skulle Jonas åka o handla på Maxi och tog med sig Benjamin och Cassandra dit. Själv tog jag en dusch då och fixade mig iordning. Bäddade sängarna ocg plockade undan lite snabbt. Hem kom familjen vid 12 kanske, då var det bara att värma lunch. Sen var det lördagsgodis för barnens del(ja inte theas såklart) och jag ställde mig och gjorde olika pureér till Thea. Blev potatis, broccoli och morot. Så nu har hon för ett par dagar iaf=) Hon provade potatis och morot nu ikväll, o hon tyckte det var finfint=)

Det var typ våran dag. Johan och Lisette var här på em och hälsade på också. Vi drack kaffe och dom lämnade ps2 till Benjamin. Men snopet nog så var det en annan sladd till deras, en so vi inte har, så han kan ju iaf inte spela på det. O han som har längtat som en tok efte det. Får ta mig till nån affär nån dag och köpa en sladd åt han.
Verkar ju dröja med att vi får ett nytt. Måste kolla hur det ligger till med det. Våran dator e ju me knas, så den vill jag ha lagad.

Barnen gick o la sig strax efter 19 idag. Thea för att sova för natten, och B o C la sig i sina rum o kollade på film. Men nu sover dom säkert.
Jag och Jonas gottar oss i chips som vanligt=)
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar