onsdag 13 januari 2010

Princess Lillifee

Blev ingen mer uppdatering på bloggen igår. Var så hysteriskt trött hela dagen och väntade lääänge på att kl skulle bli 19 så jag kunde lägga barnen. Cassandra och Benjamin ville gå upp o lägga sig lite tidigare, dom ville kolla på film igen. Benjamin fick kolla till halv åtta, men Cassandra bara till kl sju. Gick upp o la Thea vid 7 också, hon slocknade direkt. Sen sov hon till 6:30 imorse...så vi ska inte klaga över hennes sömn=) Hon åt visserligen 1 gång inatt, men ändå=)
I går bakade jag och Helena med Cassandra och Hanna. Jonas tog grabbarna och åkte till skidbacken och åkte pulka med dom. Dom hade haft det riktigt kul=)
Helena hade köpt en jättesöt frp med muffins som tjejerna fick baka. Gick väl hyfsat bra iaf. Men sen kom Cassandras humör som hon ofta har nu för tiden, så hon fick gå upp på sitt rum. Dröjde inte länge innan Hanna ville gå upp, så tjejerna lekte jättebra däruppe.
Själv va jag så trött så jag höll på att somna flera gånger om.
Orkade inte vara uppe länge igår, gick o la mig innan 22. Jonas va me trött, så han gjorde mig sällskap.

Men imorse kände jag mig iaf lite utvilad=) halv åtta klev jag upp. Nu är jag hyfsat pigg och vet inte riktigt vad vi ska göra. Ska hämta Cassandra på dagis halv två iaf. Tar en promenad dit allihopa. Tänkte ta med pulkan så vi kan dra Cassandra i den på vägen hem. Tycker hon är skojj=)
Benjamin ska hem till en kompis efter skolan idag, så han kommer väl hem hit typ halv sex ikväll eller nått sånt.

Ha en bra dag!
(klicka på bilderna för att se dom i större format)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar