söndag 24 januari 2010

Godmorgon

Blev inget inlägg igår. Vi åkte till sthlm vid halv ett igår. Lämnade först av Benjamin och Cassandra till deras pappa och Lisette. Sen åkte vi vidare till sköndal och hälsade på min mamma. Blev bara 1 timma där, sen var vi tvungna att fortsätta vår bilfärd. Då åkte vi till min pappa som hade kalas. Tyvärr glömde vi hans present, men får skicka den till han ist=) Så kan det gå när man har massor att komma ihåg att packa med.
Hade iaf en toppendag och var bra trött när vi kom hem. Thea verkade inte ha en lika bra dag som jag hade. Hon började lessna när vi kom till pappa. Började med att hon var skittrött när vi kom. Så då var hon tvungen att grina en skvätt för det. Sen blev hon rädd för typ alla i början...stackarn! Trodde hon var för liten för att bli rädd, men hon blev verkligen det.
Mindre roligt när hon är missnöjd. Men efter en portion gröt och pyjamas på så blev hon lite lyckligare. Men då var kl sju och vi skulle bege oss hem. Tog inte många minuter innan hon somnade i bilen. Sen sov hon till kl 7 i morse. Hon öppnade inte ens ögonen när jag lyfte upp henne i hennes säng.
Jag och Jonas dukade upp med chips och dip. Tog en öl till det också=) Jag började kolla på en Johan Falk film och Jonas hade datorn. Såg inte klart hela filmen igår, men gjorde det nu på morgonen. Inte så vidare värst bra, men bra iaf=)
Jag och Thea har myst här på morgonen. Hon har varit på strålande humör och jollrat en hel del. Hon har även hunnit med att äta en flaska ersättning samt en portion gröt. Nu sover hon sitt första pass för dagen. Hoppas hon sover 1 timma nu iaf..eller mer.
Har tagit fram lite lunch för lilltjejen från frysen. Hon fick kycklingen igår som jag gjorde åt henne här om dagen. Den smaskade hon i sig utan problem. Så det får bli kyckling idag med, med potatis och broccoli. Gjorde även mat på torsk åt henne igår som jag kokade och mixade. Ska prova den nån dag med.
Ikväll får vi middagsgäster, hoppas Cassandra och Benjamin är hemma till då. Dom skulle på ett kalas i sthlm kl 14, så dom borde hinna hem till middagen.
Ha en bra dag gott folk och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar