fredag 29 januari 2010

Fredag

Tog en liten sovmorgon imorse...en välbehövlig sådan=)
Sen har jag bara lallat runt och inte gjort något alls. Bara lagat lunch.
Rätt skönt att ha en sån dag också. Har en grym och elak mensvärk som har fått mitt humör att vara långt under medel kan jag lova....och tålamodet finns inte alls en sån här dag=( Känns dessutom som jag ska förblöda. Hatar den här perioden i månaden! Barnmorskan sa till mig när jag började med minipillerna att man inte har mens på dom...men jag verkar inte vara som alla andra. Jaja, det går väl över. Men jag har ätit dom i ett par månader nu, och det är ju samma varje månad=(

I dag blir ingen händelserik dag kan jag lova. Skulle vilja gå ut med barnen och leka i all snö som finns. Är ju hysteriskt mycket snö nu=) Hoppas jag orkar det lite senare. Just nu är det 11 minus ute och solen strålar. Helt underbart!
Benjamin ska följa med en kompis hem efter skolan idag, hoppas dom får det roligt.

I går var vi på kalas hemma hos Andreas som fyllde 7 år *grattis killen*.

Puss och Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar