torsdag 7 januari 2010

Godmorgon

Fick min efterlängtade sovmorgon i morse=) Jonas gav Thea maten inatt och gick upp med henne i morse, så jag kunde få sova. Annars brukar vi göra så att den som tar natten får sova på morgonen. Vaknade visserligen också av henne inatt, men jag slapp iaf gå upp. Det är ingen jobbig grej egentligen, hon äter ju bara en gång per natt och då äter hon på max tio min.
Vaknade vid 8:20 tillslut....besviken på mig själv att jag inte kunde sova längre. Måste ha varit för jag gick o la mig tidigt igår. Tror klockan var elva, halv tolv... klockan har ju passerat ett annars dom senaste dagarna.

När jag kom upp i morse så hade barnen ätit frukost, klätt på sig, borstat tänderna och allt man gör på morgonen. Så dom 2 stora är iaf helt klara för att möta den här dagen. Thea låg och sov i vagnen, och gör det fortfarande. Nu är det bara en annan kvar då som behöver duscha och fixas till.
Har inte en enda plan för dagen. Fundrar på att slänga ihop en sockerkaka....är grymt sugen på smeten! =)

Termometern törs jag inte kolla på, förmodligen är det svinkallt. Men jag tror det skulle vara lite varmare idag, typ bara 16 minus.
Här inne är det varmt och gott. Jonas har eldat hela morgonen.

Ha en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar