tisdag 5 januari 2010

Pullipan och blocket

Haha, har William och Andreas här idag eftersom Helena och Anders jobbar. William ropade precis från övervåningen....:Madde, får jag gå ner med pullipanet?? Gullunge! Han mena om han fick gå ner med Cassandras paraply=)

Cassandra hade en lustig fundering i söndags. Berättade då för henne och Helenas mormor skulle begravas på måndagen. Cassandra frågade om man kommer till himmelen när man dör. Ja, svarade jag. Då frågade hon mig...: Men hur ska Helena och dom komma upp till himmelen då och begrava henne? Hmmm...ett barns tanke. Försökte förklara så gott jag kunde, men tydligen inge bra för igår frågade hon om dom var i himmelen nu och begravde henne=)

Ska snart ta tag i lite utrensade kläder och fota dom och lägga ut på blocket. Skulle behöva plocka undan från Theas garderob också det som hon har vuxit ur. Får se hur långt jag hinner.

Hej Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar