fredag 22 januari 2010

Let´s Dance

Sitter här och kollar på Let´s Dance. Har inte följt det så noga, utan mest bara haft det på. Har haft tjejkväll med Cassandra ikväll. Supermysigt var det! Vi drack fanta och åt chips. Först duschade hon och tog på pyjamasen, och då gick jag runt och tända ljus så det blev lite myspys=) Passade även på att bada Thea medans Cassandra duschade. Så nu är dom rena och luktar gott. Thea var vaken ända till åtta ikväll. Hon åt en portion gröt innan hon somnade. Får se om hon sover hela natten nu eller inte. Hon brukar ju vakna runt halv fem på morgonen och vilja äta en flaska. Stör mig absolut inte, med tanke på att hon då oftast sovit i 9 timmar oavbrutet och dessutom sover vidare efter flaskan=)
Benjamin var ju dålig tidigare idag, Cassandra med. Men Cassandra blev piggare redan under förmiddagen och orkade leka. Benjamin låg i sin säng helt förstörd. Jättevarm var han då. Han sov i lite mer än en timma och sen tog det nog bara 30 min innan han var sitt vanliga jag igen. Jätteskönt. Han och Andreas satt vid datorn hela eftermiddagen och spelade spel.
Familjen Ottosson var här och åt middag med mig och barnen *tack för sällskapet*
Som vanligt ville killarna sova med varandra, så Benjamin följde med dit hem för och sova där inatt. Så därför kunde jag och Cassandra ha våran tjejkväll=)
I morgon bär vi av till huvudstaden. Benjamin och Cassandra ska till deras pappa och Lisette. Jag, Jonas och Thea åker vidare till södra sidan och ska först hälsa på min mamma en snabbis och sedan vidare till min pappa och fira han. Blir trevligt!
Nu ska jag logga ut från bloggen och lägga in lite ved i brasan så jag får lite värme.
Ha en bra kväll...det har jag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar