fredag 8 januari 2010

18 minus

Inte blir det så mycket varmare inte, varken inne eller ute. Men vi trotsade kylan och gick ut iaf. Jag och barnen var ute. Thea låg skönt nerbäddad och somna på direkten, Cassandra och Benjamin tjoade i snön=) Gick inte vara ute så länge, så efter en timma knatade vi hem till Helena och lämnade Benjamin där så han o Andreas fick leka en stund. Jag tog med mig Hanna hem så hon och Cassandra kunde leka här. Tjejerna var ute en stund, men dom frös och ville in. Inte så konstigt kanske eftersom Cassandra hade varit ute i över en timma då i 18 minus.
Vi gick in och drack varm oboy och åt bullar idag igen=)

I dag på förmiddagen hände det inte så mycket alls. Jag tog tag i kläderna jag rensade ut igår från Theas garderob. Fotade dom och så. Sen efter vi hade ätit lunch så la jag ut dom på blocket.
Ett annons med strl 56 och en annons med strl 62.
Så nu är nog det som ska säljas ute på annons iaf=) *skönt*
Hade en här idag som köpte lite av det jag hade ute + lite som jag inte hade hunnit lägga ut ännu...alltid bra=)

Nu snart ska Benjamin komma hem och Hanna gå hem till sig. Vet inte vad vi ska hitta på, men inte alltför mycket kan jag lova. Är skitsänkt idag=(
Fredag betyder fredagsmys här hemma=) Chips och läsk!
(klicka på bilden för att se den i större format)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar