måndag 30 november 2009

Mina älskade fina barn

Har haft en helt underbar kväll med barnen.
Spelade spel med Cassandra, har kollat på när Benjamin spelade ps2 och så har jag myst med Theafisen massor. Går ju inte att göra så mycket annat med henne än o bara mysa.
Ljusen har varit tända lite överallt och det har varit superlungt och skönt.
Jag och Cassandra badade Thea så hon luktar gott igen. Hennes kräk är inte alltid dom trevligaste.
Thea har varit vaken och jättenöjd nästan hela eftermiddagen. Hon vaknade vid halv 3, sen var hon nog vaken till halv sex innan hon tycket det var dags att sova i 30 min för o sen vakna upp med världens smile=) Hon har jollrat som aldrig förr här hemma nu på kvällen. Jättehärligt att lyssna på. Högt och ljudligt har det varit=) Vid sju tyckte hon det var dags för att sova igen så då la jag henne i sängen och sov somna hon för natten då. Hon är så enkel och lätt Thea, jätteskönt är det.
Natt Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar