söndag 15 november 2009

Kväll

Äntligen kväll! Har varit en lång och händelselös dag. Rätt rastlös har jag varit=(
Cassandras kompis åkte hem vid halv fyra, och Benjamins vid fyra tiden. Vid fem begav vi oss hem till grannarna. Blev kvar på middag där *tackar tackar* Potatisgratäng och rökt karré bjöds det på=) Barnen var vid gott humör hela tiden så det var skönt. Kom hem och barnen tog en snabb dusch och sen hopp i säng. Vet att det blev sent, inte alltid dom får vara uppe till halv nio en söndagkväll. Men men, så kan det vara ibland. Har fått strikta order av min son att tvätta hans t-shirt han köpte på Monster Jam igår, för han vill ha den till skolan imorgon. Hmmm, jag är ju inte alltförtjust i sånna typ av klädesplagg=( Men han älskar den, så en dag kan han väl få ha den då.
Hoppas barnen somnar fort nu, dom behöver det verkligen.
Thea har varit sig själv idag. Sovit i stort sett hela dagen. Men just nu är hon vaken. Hon ligger naken på filten här o jollrar lite försynt med sin far *sötnos*
Kvällen vet jag inte vad den bjuds på, men nått lär jag hitta på.
Må så gott allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar