onsdag 18 november 2009

Hemmadag

Idag ska vi bara vara hemma. Eller iaf jag och Thea=) Jonas ska iväg på brottning med Benjamin och Andreas ikväll. Då är det tänkt så att Hanna, William och Helena ska käka middag här när Helena slutat jobba.
Igår fick jag lite mer ryck till att fixa lite i hemmet, så nu blir det hallen vid trappan som får sig en ny styling. Alltid kul o förändra!=) Flyttade in den lilla expediten dit och satte ljus på den samt satte i 2 skåp i den nedtill. Jättefint, men jag vill ha 2 skåp till till den.
Ställde expediten där den stora spegeln hängde förut. Den ska få hänga där hatthyllan hänger nu. Ska inte ha hatthyllan kvar utan bara sätta upp 2 krokar på väggen ist. Det får räcka, aldrig nån som kommer den vägen iaf. Alla går ju den andra hallen.
Så mina projekt idag blir mer pyssel här hemma=)
Slänger in lite bilder nu, men dom är tagna med mobilen så det är ju inte dom bästa bilderna.


Benjamin i somrasCassandra i somras
Min fina jänta
Thea börjar blir trött...då pillar hon med handen i hela ansiktet=)
Cassandra på väg till maskeraden på dagis
Cassandra i sina nya vinterkläder
Naemi och Cassandra i söndags när dom målade gipsfigurer
Så här ser köket ut nu

Julgardiner och stjärna på plats i hallen. Bara nya blommor kvar dit nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar