fredag 27 november 2009

Bullbak idag

Idag ska jag baka lussebullar. Bakade igår med med idag ska jag baka med mandelmassa också. Lika bra att ha det gjort nu innan dopet. Prästen ska komma hem hit idag och prata och gå igenom dopet. Men innan det måste vi bege oss in till stan och handla lite så jag kan baka.
Cassandra går omkring här just nu och gör ingenting...jo....hon tjattrar och tjattrar och tjattrar. Får inte en sekund tystnad när hon är hemma=) Jonas har precis vaknat och ska bara klippa sig och duscha innan vi ska åka. Och Thea somnade precis så henne lär jag få väcka om en stund o byta hennes blöja innan vi åker.
Ikväll är jag och barnen ensamma hemma, J ska köra taxi inatt. Vet inte vad jag ska göra då, men nått hittar jag alltid på. Ska se på IDOL med Benjamin iaf=)
Ha en bra dag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar