fredag 6 november 2009

Godmorgon

Vaknade tidigt imorse=( redan kl 7 ringde klockan. Upp o fixa B och gå med han till skolbussen sen hem igen. Cassandra vakna tidigt hon med. När jag gick in i hennes rum för o byta lakan så såg jag att hon suttit och lekt med Bratz i morse. O Benjamins Metallica cd låg i hennes säng, så han måste också ha tillbringat lite tid därinne imorse=) Dom får ju inte gå upp före kl 6:30 på vardagar, så vaknar dom innan det så verkar dom ha lekt. Min tanke när jag sa tidigast 6:30 var att jag ville att dom skulle ligga kvar i sina sängar och försöka somna om...jaja.
Fredag idag. Ska åka och bada med C i badhuset idag. Kul för hon älskar att bada! Vid 14 kommer B hem med skolbussen, måste vara hemma till senast då. Men det lär vi vara. Men han pratade nått imorse om att han ville hem till Elias efter skolan, så jag får se om han går dit eller åker hem.
I kväll kommer Joel och Emil hit, deras helg att vara här. Egentligen ska B och C till Johan och Lisette i helgen, men dom kunde inte denna helg tyvärr.
Dags o kika in på en annans blogg nu o se om deras bebis har entrat världe*hoppas*
Ha en bra dag gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar