fredag 6 november 2009

Badet

Jag o C åkte till badet imorse. B var i skolan och T var hemma med Jonas såklart=)
Vi åkte med Hlena o barnen dit. Jag själv badade inte, men alla andra gjorde det. Men nästa gång vi åker ska jag med bada och ha roligt!
C hade iaf en jättebra dag i badhuset. Efter badet åkte vi till mc donalds och åt lunch. Sen kom Jonas och hämtade oss där. Helena och dom skulle till storstaden och hälsa på därför fick Jonas komma in o hämta oss.
Var hemma till 14 när Benjamins skulbuss kom. B hade haft en jättebra dag i skolan och fått diplom för han är så "bamsebra" på tabell 1 och 2 i skolan=)
Nu har jag lite tvätt i maskinen, hamnade här för en liten stund och lyssnar på skön musik på datorn. Barnen är uppe och leker och Theafisen sover.
Cassandra går o nojjar sig lite för sprutan nästa vecka.....redan...!=) Men försöker förklara att det är bättre att få ett litet stick än o få svinisen. Hoppas hon hajjar=)
Snart ska jag börja med kvällens käk. Lasagne blir det ikväll.
Ha en mysig fredagskväll allihopa och krama varandra. Det ska vi göra iaf=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar