torsdag 12 november 2009

Brrr

ryser ända in i skelettet idag. Tittade nyss på termometern här inne och vi har bara 16 grader inne. Så nu har jag tänt mig en brasa här i vardagsrummet och satt på fläkten på den, så snart är det varmt och gott igen.
Igår var en lugn dag här hemma. Var in till stan en stund och uträttade lite ärenden. Sprang in på Lindex en snabbis och kikade på deras reakläder en gång till. Hittade inget till Benjamin eller Cassandra, men Thea fick 3 par byxor(2 par i nästa strl), 2 st 2-pack små haklappar(det rinner kräk från munnen ibland och då e det drygt att byta bodys hela tiden). Jonas köpte en Bamse plyschklänning i lila/mörklila till henne med tillhörande strumpbyxor. Hon har det på sig idag=) Tycker hon var söt i det, men ovant att se henne i något annat än rosa=)
Vid halv fem igår stack Jonas iväg för o köra lite taxi extra i Enköping. Han skulle jobba till 2 inatt. Sov ju såklart då, så jag vet inte när han kom hem. Han ska jobba där ikväll med och ev imorgon kväll.
Benjamin drog på brottning igår med Andreas. Halv sex till kvart i sju håller den på. Innan det var William och Anders här, vi käkade en snabb middag innan dom skulle åka. Blev lite strul där på slutet när dom skulle åka hem, och det resulterade i att Benjamin glömde sin nya vinterjacka och mössa där. Eftersom det är i en skola dom tränar så va ju riksken vääääldigt stor att nån skulle sno den om den va kvar. Så Anders körde snabbt tillbaka hela vägen in till stan och hämtade den. Tack o lov så tränade dom större barnen där efter Benjis träning, så det var öppet
*tack Anders för du åkte in och hämtade den*.
Nu kom min karl upp, såg inte alltför pigg ut...hehe.
Ska mejla iväg en bild till en som ev ska köpa alla mina flickkläder jag har ute på annons. Hon köpte 2 pkt av mig härom dagen. O igår mejlade hon o sa att hon fått paketet men att hon var så nöjd med käderna och ville köpa allt. Hon frågade även efter lite annat, så det är det jag ska mejla henne om nu.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar