torsdag 19 november 2009

Öm i armen

Det är alla biverkningar jag har efter sprutan. Det var värre i morse, då kändes det som att armen var ända ner i golvet. Skitöm var jag då. Men nu är det inte så farligt=) Cassandra var pigg o glad så hon fick gå till dagis idag. Benjamin har varit hemma, han är inne i stan med Jonas nu och vaccinerar sig. Skönt att ha det gjort på alla oss.
Blev en lååång och seg morgon här hemma idag. Har precis kommit ur duschen och gjort mig färdig. Fastnade i telefon med syster min, och sen drog bara tiden iväg. Ska sätta mig och börja palnera inför Theas dop, tiden går ju så snabbt så det är dags o börja nu med det=)
Vet bara att det ska gå i vitt och rosa, sen vet jag inget mer. Så som sagt, dags o sätta lite fart med det nu.
Men nu snart ska jag först gå och hämta Cassandra på dagis...och jag ska gå bilvägen!=)
Mina skor är fortfarande inte torra från igår, tur jag har flera par. Men tittade på dom nyss och insåg rätt snabbt att jag måste slänga in dom i tvättmaskinen...otroligt skitiga. Sen får jag väl ställa dom i skotorken så dom torkar.
Thea ligger o sussar i vagnen just nu. Ska snart böka på henne en fleece och en mössa. Hon sov lika bra inatt som nätterna innan, vaknade och käkade halv sju imorse, sen sov hon vidare till 9=). Idag har hon tid på bvc för mätning och vägning. Tror hon har gått upp en del nu, det känns iaf så när man har henne på armen.
Tror jag tar henne i bärselen när jag hämtar C, så slipper jag dra ut vagnen på lergatan här utanför.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar