lördag 14 november 2009

Grått o trist ute

Känns ju inte direkt som man har nån större lust och kliva upp ur sängen en sån här grå och trist dag. Men idag var jag ju tvungen eftersom barnen skulle iväg. Hann precis få dom klara tills Benny och Ingela kom. Har inte lagt nån energi på mig själv här på morgonen, men vad gör det. Strosar runt här i mjukisbyxor och ett linne...precis som man ska en sån här dag=)
Jonas sover. Vet inte alls när han kom hem, men nån gång runt 4 lär det ha varit. Thea vakna vid tjugo över åtta. Klädde på henne och så myste hon lite i Benny och Ingelas famnar innan det var dags för en flaska käk. Men hon orkade inte vara vaken länge,la henne i vagnen för 10 min sen och hon slockna direkt. Lillstumpan.
Benjamin var superglad här hela morgonen. Så kul att se när det bara lyser längtan i hans ögon. Cassandra va me glad, hon har längtat efter sin pappa och Lisette.
Jaha, då var vi storbarnslediga i helgen då. Iaf en natt att få sova ut. Sover ju bra alla nätter, men jag har ingen att gå upp o ge frukost osv=)
Vi ska ju iväg sen på dagen, lär bli trevligt. Hoppas Theafisen är på humör bara. Hon brukar ju vara det, bara man har hennes vagn me så hon kan få somna i den när hon blir trött. Helt värdelöst annars.
Får se om jag skriver nått mer under dagen, annars får ni ha en jättebra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar