onsdag 25 november 2009

Ensam hemma

Eller ja, barnen sover ju däruppe men annars är jag ensam. Jonas är på Solvalla och kollar på trav ikväll med några kompisar. Han åkte redan vid 16 tiden. Då stod jag och slängde ihop en potatisgratäng till kvällens middag....med kycklingfilé och sallad till *mums*
Anders tog Benjamin och Andreas till brottningen ikväll. Så under tiden hade jag Hanna och William här. Sen kom Helena efter jobbet och käkade middag med oss.
Efter dom gått var det bums i säng för Cassandra och direkt efter det kom Benjamin hem. Han var hungrig och fick lite potatisgratäng, sen blev det en dusch och säng för han också. Thea somnade också i den vevan. Så nu sover dom sött allihopa=)
Jonas lär ju bli sen ikväll så jag får lite ensamtid här hemma=) Skulle behöva färga håret, men orkar inte det ikväll tror jag tyvärr.

Idag har jag beställt doptårtorna till Theas dop. Lika bra att ha det gjort.
Annars har det varit en rätt trist dag med massa regn.

Nu ska jag fortsätta kolla på Oskyldigt dömd!
Ha en bra kväll gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar