onsdag 4 november 2009

Kom på en sak...

Har ju ingen kamera att fota dom urvuxna kläderna me...=( då kan jag ju skita i att rensa känns det som.
Kul....kom in i sovrummet för o natta om Thea en stund...men hon hade visst inte somnat alls tror jag sen jag la ner henne där. Hon hade skitit! Stank som attans och det var bajj överallt *bläk*. Det e ju rätt snuskigt när det är över HELA henns rygg också. Men vad gör man inte för sina älskade barn=)
Men nu sover hon iaf. Vyssan lull tassarna är oslagbara! Gungar sällan sängen, men nu gjorde jag det och vipps så sov hon=) Det tråkiga e ju bara att när hon somnar så här i sängen nu så måste jag ju väcka henne vid ett igen för o klä på henne och lägga henne i vagnen. Då e det ju dags o gå till dagis och hämta C. Lättare när hon somnar direkt i vagnen, då e det bara att lägga täcket över henne o på med en mössa, utan att väcka henne. Men men... om hon ens sover då ja=)

Ska fundra lite på idag om vi ska vaccinera oss mot svinisen eller ej. Har fundrat en del, men inte kommit fram till något än.. ska vi, ska vi inte...ska vi, ska vi inte...??Hmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar