tisdag 23 mars 2010

Tröttheten har slagit till

Blev så grymt trött efter middagen. Åt nog för mycket=)
Blev klyftpotatis, kycklingspett, fläskfiléspett och kall sås till middag. Faktiskt inte lika gott som jag tänkte mig att det skulle bli.

Barnen har lekt och lekt och lekt med sina kompisar här på eftermiddagen. Så härligt när dom har så kul! Men imorgon blir det inte lek för någon av dem...inte med kompisar iaf. Benjamin har utvecklingssamtal direkt efter skolan och efter det ska han göra läxor. Cassandra har inte ringt någon och frågat, så hon får leka med mig och Thea=)

Vet inte vad denna kväll bjuder på mer än en tidig sänggång för min del. Egentligen borde jag ta upp all ren tvätt och lägga in i garderoberna, men orken sviker mig tyvärr ikväll. Tror ist att jag ska surfa runt och kolla på lite kläder för mig! Vill ha nytt i garderoben nu! Har sett en hel del fina tunikor så egentligen är det bara att prova och se om dom passar och sen köpa dom. Men som alltid annars så är det bara barnen man handlar till. Får bli ändring på det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar