tisdag 30 mars 2010

Tillbaks

Skulle lägga in lite bilder här igår, men det gick tyvärr inte=( Men nu verkar det funka igen.
I dag har Benjamin varit hemma och haft feber. Men han har varit hyfsat pigg ändå så det är skönt!
Våran dag idag bestod av en snabbis till Västerås. Behövde handla på ICA maxi så jag åkte med dit bilen körde oss=)
Benjamin kom hem med en ny jacka! Han hittade en svart han ville han ville ha och den är skitsnygg på han.

Nya jackan och nya Diesel mössan.
Jeansen är också nya. Jeans och Jacka från KappAhl, Mössa från Diesel.




Dieselmössan är vändbar




Riktigt fin är han i jackan. Är så nöjd med att KappAhl har börjat med en hel del schyssta killkläder! Var in där en gång när Benjamin var liten, och då fabbs det bara skit på KappAhl. Sen har jag knappt vart in där alls förens i höstas. Då blev jag förvånad över hur snygga vissa plagg var. Och nu när jag var in i dag hittade jag en hel del fint där. Tittade bara på pojk 122 och uppåt, men ändå=) Jeansen därifrån är riktigt snygga, litet minus är bara att dom är lite stora i midjan o att han då måste ha skärp hela tiden när han har dom.
Men kika in där om ni har vägarna förbi vettja!=)

Mina tjejjer idag var klädda i Nova Stars nya vårtopp. Sååå snygg ceriserosa och jättfina på tjejjerna. Thea har minsta storleken och den satt som en smäck på henne. Hon fick den igår av J. Skulle vilja ha en varsin hood åt dom därifrån också, men det kostar ju.

Tjejerna i sina fina Nova Star toppar

2 kommentarer:

  1. Grymt snygg jacka ju :)
    Söta dina tjejer är!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina tjejerna är!!!!
    Saknar dem SÅÅÅÅ mycket.
    Kram från moster

    SvaraRadera