söndag 7 mars 2010

Gör ett nytt försök

Skrev ett blogginlägg tidigare i morse, men när jag skulle publicera det så hittade datorn inte det trådlösa nätverkskortet så det vara bara att starta om datorn. Och allt jag skrev försvann=(
Men jag ger inte upp=) Nu gör jag ett nytt försök!

Vaknade 6:10 av en glad Thea i morse. Känns alltid lättare att vakna tidigt när hon är så glad=) Hon är visserligen alltid glad nästan, men iaf.
Gick in till henne och där låg hon på magen och tjoade för sig själv=) Hon blir alltid lika överlycklig och skrattar när hon ser att man kommer till henne. Värmer i hjärtat!
Jag och Thea gick ner och tog på oss strumpor. Var så kallt. Sen provade jag ge henne välling igen. Men jag tror hon är som sin syster var när hon var liten...dvs ingen vällingtjej. Hon vill liksom inte ha. Spelar mig ingen roll alls om det är så, det finns ju gröt!
I natt vaknade Thea vid 3 tiden, men det vara bara att ge henne nappen då så somnade hon om. Ingen mat eller så skulle hon ha!=)

Ute har vi 16,5 minus, så det är kallt idag! Tycker mig inte se nån sol än heller, så det kanske inte blir så fint som det var igår.

Jonas sover än han. Hur trött kan han vara? Han somnade ju vid 20 igår kväll!=(
Jaja, men han kanske är desto piggare under dagen ist när det är dags för städning=)

Själv har jag en brasa tänd här nere nu så det ska bli varmt och gott. Thea har jag lagt i vagnen, tänkte hon kanske ville sova en liten stund. Hon verkade vara lite trött, men nu hör jag hur hon snackar och har sig där borta. Dags o gå o se vad den lilla damen har för sig!=) Hon är ju så....ligger gärna lääänge i sin vagn o pular med sin lilla nalle eller på nappen innan hon ska somna. Men så länge hon inte är missnöjd så e det ju bra=)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar