måndag 15 mars 2010

MÅNDAG & NY VECKA

Godmorgon!
Hoppas ni har vakna på rätt sida idag=) Solen skiner idag igen, men här är det kallt just nu. -7,3 visar termometern. Men om nån timma lär det vara + ute=)
I dag,snart, kommer Helena och hämtar datorn som vi fått låna under helgen. Hon behöver ha den med sig till jobbet. Får se när våran blir färdig. Under veckan iaf hoppas jag på.

Natten har varit ok här hemma. Vaknade vid 4 av att Thea låg i sin säng och skrattade. Vad är det som kan vara så kul mitt i natten??=)
Gick och gav henne nappen och vände henne till mage. Sen somna hon om gott igen.
Just nu satt hon i vardagsrummet och skrattade så högt så Cassandra blev irriterad...hon hörde inte tvn och bad mig att hämta Thea=) Hon är så glad och go Thea=)

Cassandra hade haft det jättebra hos Naemi igår. Hon kom inte hem förens strax efter 19. Dom hade lekt, fikat, lekt mera, kollat på en egengjord film och ätit middag. Så när hon kom hem så blev det nästan bums i säng. Hon fick sitta och berätta om dagen såklart, men sen gick hon och la sig. Hon var nog bra trött då, för hon skrattade åt precis allt=)
Efter hon lagt sig gick jag hem till Helena och hämtade dricksvatten. Passade på att säga godnatt åt Benjamin då som skulle sova där hemma. O varje gång han ska sova där och när jag går dit för o säga godnatt åt han så säger han alltid att jag ska hälsa godnatt åt Jonas och dom andra som är hemma=) *gullunge*
Tror jag alltid glömmer att säga det till dom här hemma, men iaf.

Känns som det kommer bli en lång dag idag. Men en sak är säker...vi SKA gå ut en stund i det jättefina vädret!
I går på em när jag och Thea var själva hemma passade jag på att dammsuga och skura golvena här på nedervåningen, så det är gjort inför veckan iaf. Riktigt skönt!

Nä ni, nu ska jag umgås med mina fina barn som är hemma och mysa med dom i sofan.

Ha en jättebra dag allesammans så hörs vi väl igen när vi har en dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar