tisdag 23 mars 2010

Cool mamma

Kom och tänka på när Benjamin hade sin kompis Robin här för nån vecka sedan...då satt dom och spelade ps2. Plötsligt hör jag en liten groda hoppa ur Benjamins mun varpå jag säger att sånna ord är INTE ok att använda. Då säger han tyst till Robin "min mamma hör allt! Jag har en cool mamma, har du också det?" Haha!
Och nu sitter Cassandra med sin kompis Junis och pärlar här bakom mig. Men eftersom jag sitter här vid datorn så tror dom väl inte att jag hör vad dom säger till varandra. Cassandra frågar iaf Junis om hon tycker att jag är cool. "Nääe" svarar Junis. Haha, så nu är jag tydligen bara cool i sonens och hans kompisars ögon...inte i Cassandras=)


Jag har iaf hunnit med en tripp in till staden idag. Blev en ny tunika till Cassandra och ett par strumpor, och till Benjamin blev det 2 par Star Wars strumpor. Är inte mycket för sånna tryck på kläder (läs inte alls!) men på strumpor är det ändå ok eftersom byxbenet täcker själva trycket.
Cassandras tunika är iaf schysst. Älskar det rosa färgen...riktigt knallcerise!



Theafisen har varit hos barnläkaren idag. Jonas åkte dit med henne medans jag var hemma och tog emot massa barn. Allt gick bra hos läkaren. Thea låg tydligen bara och smilade=) Lite vikt och längd blev det också. Hon väger nu 8385 g och är hela 68 cm lång!=) *lillfis*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar