fredag 19 mars 2010

Godmorgon

Härliga Fredag! Tyvärr lyser solen med sin frånvaro idag,men det är ok. Har ändå en massa måsten att göra i hemmet idag. Bla att samla ihop alla kläder som ska säljas på loppisen och sen måste jag även städa lite snabbt. Allt till loppisen ligger här i högar och travar på golvet men jag måste lägga allt i en stor flyttkartong.
Morgonen har flytit på bra här hemma. Vaknade av Thea 6,02 i morse, men då lyfte jag in henne till oss och så låg vi kvar till halv sju när kl ringde. inte för att hon somnade om, men jag var för trött för o gå upp när hon ville=)
Sen vid 7 kom Benjamin ner, han klädde på sig och åt frukost och sen gick jag och Thea med han till skolbussen. Så nu är vi hemma igen.
Antar att hon ska sova snart, då ska jag ta en dusch och fixa mig inför dagen.

Idag ska Benjamin och Cassandra till deras pappa och Lisette. Tror dom kommer få en lika bra helg som dom alltid har där!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar