lördag 13 mars 2010

Boring

Har rätt tråkigt om jag ska vara ärlig. Händer inte särskillt mycket här hemma idag. Vet inte vad som skulle kunna hända heller=(
Benjamin är kvar hos Andreas och dom andra 3 stora sitter och ritar. Thea hon sover så gott i sin vagn.
Men det jag iaf vet att jag ska göra under dagen är att koka mer potatis och morot till Thea, hennes börjar ta slut.

En kopp kaffe skulle sitta fint, får nog ta och göra mig en kopp snart. Alt gå hem till Helena och tigga en..hehe=)

Har faktiskt prismärkt allt till loppisen nu, äntligen!
Har en hel del att sälja, ska bli kul att se vad som blr sålt. Alltid är det ju något som blir kvar. Och så brukar jag alltid fundra på om jag tagit förmycket betalt...det är ju trots allt en loppis.

Ikväll är det melodifestivalen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det. Är verkligen inget fan av det! Men barnen vill se det så vi har lovat dom att vara uppe ikväll och se på det om dom vill och orkar.

Håller även på att leta runt på olika hemsidor vad som finns för vårkläder åt barnen.
Finns mycket som är fint, men inget jag fastnat för jättemycket. Det enda krav jag har är att det ska vara vind- och vattentätt! Iaf som första set, sen får jag se om det kanske bir nån snyggjacka åt dom var också.
Sen är det ju skor som ska inhandlas också. Blir dyrt det här, tur man har barnbidrag som täcker upp nästan allt=)

Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar