onsdag 24 mars 2010

Febrigt i stugan

Lillfisen i hemmet har fått feber. Tyckte hon såg så loj ut på ögonen så då åkte febertermometern fram. Ingen hög feber tack o lov, bara 38,2. Hon e lite gnällig också, men hon e skittrött. Hoppas hon kan somna gott nu. Är ju som jag sagt tidigare inget fan av alvedon till små, så än har hon inte fått det. Men självklart får hon det om hon inte står ut med sig själv eller om hon får högre feber. Har hört någonstanns att det är bra med feber hos små, att man inte ska dämpa den....e väl därför kanske som jag gör det=)

Hade sovmorgon i morse...nice! Gick och la mig supertidigt igår...kl var bara 21:30 när jag låg i sängen. Men jag var så hysteriskt trött! Så när kl var 7:45 i morse så slog jag upp mina ögon. Extra skönt är också att det är strålande sol ute idag! Nu hoppas vi bara på att det inte blir någon mer snö denna vinter. Nu vill jag ha VÅR. Har haft en lång och bra vinter iaf, så nu när april närmar sig så får det gärna vara bra med snö. Lär ju ändå ta evigheter innan all snö som ligger på backen försvinner. För det är ju inte LITE snö vi har=)

Har hittat skor nu som jag ska åka och köpa till Cassandra. Lär ju inte bli idag eftersom Jonas ska åka och vara med Benjamin en stund i skolan och efter det ska han vara med på Benjamins utvecklingssamtal. Men imorgon förmiddag kan vi kanske åka=) Sen på fredag är det lön!=) *tjoho*

Ha en BRA dag alla så skriver jag mer senare.
Och pappa...glöm inte skypen ikväll=) *puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar