måndag 29 mars 2010

Godmorgon Fina Du

Hoppas ni fått sova lika bra som jag! Har inte vaknat en enda gång inatt=) Annars är det ju alltid jag som tar Thea på natten om det behövs(hon brukar ju äta en gång), men inatt tog Jonas nattmålet.
Vaknade av Benjamin som kom in till mig 7.09!! Hade försovit oss. Men vi rusade ner och han klädde på sig snabbt medans jag hällde upp yoghurt åt han. Sen fick han sleva i sig det snabbt innan det var dags att springa till skolbussen. Han hann iaf och det är huvudsaken.
Sen kunde vi slappna av lite här hemma jag och tjejjerna=)
Har precis lagt Thea för o sova sin första sömn för dagen. Hoppas hon somnar snart, tänkte ta en dusch då och sen fixa mig. Måste verkligen städa här hemma idag efter helgen som varit.
Men innan jag städar ska jag läsa lite bloggar..hehe.

1 kommentar:

  1. God morgon! Skönt att du fick sovmorgon!
    Ha en bra måndag! :) Pusssss

    SvaraRadera