fredag 12 mars 2010

Lånad dator

Jonas lämnade ju in våran dator idag för att få ett kostnadsförslag på vad det kan tänkas kosta att laga den. Tyvärr blev dom inte färdiga, men jag fick låna Helenas dator ikväll iaf så jag kan hålla mig uppdaterad på vad som händer ute på nätet=)

Dagen har varit lugn och skön. Gick med Benjamin till skolbussen imorse, tog med Casandra och Thea ut då på en liten morgonpromenad. Eter det gick vi hem. Thea sov en stund och jag och Cassandra la oss i soffan o kollade på vakna med the voice. Efter det duschade jag och fixade mig iordning inför dagen. Min tanke var att vi bara skulle vara hemma och inte göra något. Men ist för det så gick vi hem till Helena och hennes barn och hängde där hela fm=)
Efter det gick vi faktikst hem så jag hann städa nedervåningen också. Skönt att det är gjort inför helgen.

När Benjamin kom hem från skolan så gick han direkt hem till Andres. Och där är han än. Han ska sova hos han inatt.
Vi var bjudna på middag hos Helena och Anders ikväll. Jag och Cassandra gick dit till 18 tiden. Thea fick vara hemma med Jonas, Joel och Emil.
Åt en grymt god middag...potatisgratäng med fläskfilé *tack för en trevlig och god middag*

Just nu är det Solsidan på tv...roligare program får man leta efter=)
Sen väntar nog sängen, finns inte så mycket att göra uppe känner jag. Men får se, kanske halkar in på nån rolig internetsida=)

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar