lördag 27 mars 2010

Lördag

Godmorgon alla glada!
Hoppas ni fått en skön natts sömn. Det är mer än vad jag har fått. Har sovit illa inatt, vaknat av minsta lilla ljud. Thea sov iaf gott. Hon vaknade vid 4 och ville ha lite mat. Sen somnade hon om till kl 6 då hon var tvungen att bajja. J gick upp med henne då så jag kunde få sova vidare. Men jag låg vaken till 7 innan jag lyckades somna om. Vaknade sen efter 45 minuter av att det var sånt liv här nere. Bara gå upp då och börja dagen. Har inte orkat ta mig in i duschen än, men snart så. Ska bara dricka lite kaffe först så är den här dagen räddad! Malde precis lite kaffebönor och startade kaffebryggan.
Älskar min nya kaffekvarn=) Jättebra är den! Känns lite mysigt att mala sina egna bönor. Gör det oftast bara på morgonen, sen brygger jag färdigmalet om jag ska ha...alt snabbkaffe.
Fick min kaffekvarn med på köpet på Ica Maxi om man köpte 3 gevalia produkter=) och kaffe går ju åt! Det är precis den här man fick..BOSCH.

I dag lär det inte hända alltför mycket. J och en del av barnen ska in till stan...det är allt jag vet händer. Sen får man inte glömma att det är LÖRDAG...Lördagsgodis=) Barnens höjdpunkt i veckan!

Benjamin är kvar hos Andreas, känner jag dom rätt så lär han vara där hela dagen tills det är dags för middag ikväll.
Imorgon kommer iaf min pappa och Marie. Ska bli kul!

Vad ska NI göra i helgen?

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en bra lördag syster!
    Idag ska jag till stan, shoppa, ut och äta å bio å lite så med min vän Frida :)
    Puss

    SvaraRadera