fredag 19 mars 2010

Hej hopp

klockan börjar närma sig kväll. Dom 2 stora barnen ska till deras pappa och Lisette och jag och Thea ska bege oss upp till loppisen och hjälpa till och packa upp allt som folk lämnar in. Hoppas det inte är för mycket sunkiga saker...har ju lite problem med att handskas med saker och kläder om jag inte vet vems det är. Och då faller det sig ju naturligt att om det är sunkigt så är det ännu värre. Får rysningar och äckelkänslor i heeela kroppen! Störd, jag vet!

Idag har jag lyckats dammsuga och skura här på nedervåningen. Alltid skönt o ha det gjort inför helgen. Ska visserligen inte vara hemma så vidare värst mycket, men på söndag är jag hemma hela dagen med min lillfia. Sen kommer ju även B och C hem då.
I morgon ska Thea ha en heldag med sin pappa. Dom ska åka till Arboga till ett par bekanta till Jonas som har en liten Kewin som är född 3 dagar före Thea=) Tyvärr kan jag inte åka med eftersom jag är upptagen med loppisen hela dagen. Men det kan vara rätt skönt det också. Får åka med en annan gång istället!

Cassandra står här och snurrar och snurrar och undrar när dom ska åka. "Snart" säger jag, men efter 2 sekunder frågar hon samma igen....*suck!*
Benjamin sitter o kollar på tv och kopplar av iaf.

Nu ska jag packa barnens saker dom ska ha med sig i helgen.

Ha det gott och trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar