torsdag 4 mars 2010

Kväll

Äntligen är kvällen här=) har som mest energi då till o pula i hemmet! Men jag har inte bara legat på latsidan idag, har dammsugit och snyggat till i hemmet lite.
Var rätt skönt att få det gjort redan på dagen. Annars gör jag ju som sagt det helst på kvällen.
Vid 13 tiden knatade jag och Thea upp till dagis och hämtade Cassandra. Hon berättade om den urtrista teaterföreställningen hela vägen hem. Och hon frågade mig flera gånger när Junis skulle komma och leka med henne=)
När vi kom hem så lekte vi en stund på golvet med Thea och strax därefter kom Benjamin hem från skolan. Bara börja med läxorna direkt! Sen blev det mellis och sen blev klockan 3 och deras kompisar anlände.
Alla barnen lekte kanon. Cassandra tycker det är jättekul att leka med Junis och Benjamin stortrivs i Frasses sällskap=)
Lagade en pastasås vid halv sex och käkade middag med barnen...eller jag gav Thea gröt samtidigt och 5 minuter efter att vi satt oss ner alllihopa fick vi besök en snabbis. Så jag hann bara få i mig nån tugga av den goda pastasåsen. Jaja, finns så det räcker till lunchen imorgon så jag får väl njuta då av den ist=)
Imorgon ska Benjamin till skolan. Vi andra ska in till stan en snabbis. Ska faktiskt köpa oss en ny kamera då! På tiden va?=) Längtar!
Alldeles nyss var det en kvinna här och köpte kläder som jag hade ute på annons på Blocket. Tycker det är super att sälja till någon som man ser..då kan jag se om människan ser trevlig ut och kommer att "ta hand om" kläderna på ett bra sätt. Låter knäppt kanske, men jag vill sälja till någon som jag vet (tror) kommer att vårda kläderna...inte till någon slusk som förstör dom! När man säljer till någon och skickar kläderna så vet jag ju aldrig hur människan ser ut som köper dom.
Jaja...
Har faktiskt fotat lite av det jag fyndade igår. Tänkte öppna upp mitt fotoprogram och fixa till bilderna och sen lägga ut dom här=)
Kanske inte sa det, men jag fyndade rätt mycket på Små Stjärnor igår. Jättefina grejer!

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar