fredag 5 mars 2010

Fredag kväll

Jonas hade med sig mat hem från Vita Elefanten idag. Jag åt nudlar med kyckling, räkor och grönsaker. Var kanongott! Thea åt hon också, men hon hade gröt i sin tallrik. Provade ge Thea lite fruktpuré idag. Haha, var nog det konstigaste hon smakat på. Hennes min när hon fick in skeden i munnen är helt oslagbar=) Efter en stund fick hon ur purén så den hängde på hakan ist=)
Vid 19 tiden var hon så trött så hon bara grinade. Då fick hon gå och sova med sin käre far. Eller ja, han gick och la henne bara. Men frågan är om inte han med hade behövt gå och sova...han sitter här brevid och försöker hålla ögonen öppna.
Jag har färgat håret, duschat, färgat ögonbrynen och haft lyxtid. Skulle ha slingat håret med, men jag orkade inte det ikväll. Får göra det en annan dag ist.

Just nu har jag sjunkit ner i soffan med 2 skålar chips, dip och en kall Mariestad. Så jäklans gott!=)
Let´s Dance visas på våran tv här ikväll. O lite text tv i varje reklampaus. Jonas måste hålla sig uppdaterad i sportens värld=)

Nu ska jag gå o hämta vatten=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar