torsdag 25 mars 2010

Ökning i sjukstugan + Våffeldagen

I dag är även Cassandra febrig. Tempade henne i morse och då hade hon 38,3. Hon var glad och pigg som vanligt så hade jag inte känt på henne så hade jag aldrig vetat att hon hade feber. Tur att jag gjorde det så hon inte skickades till dagis och smittar ner andra!
Thea hade 38,5 i morse, men hon försöker vara glad även om det inte funkar hela vägen. Tempade henne precis innan vi åkte till Maxi och då hade hon 38,1....men nu igen så var den på 38,5.
Hoppas vi andra klarar oss från deras feber och snörvel!

En sjuk Thea sover...lägg märke till hennes fot=)


Och en sjuk Cassandra



Åkte iaf som planerat till maxi för o handla ingredienser till våffelsmet. Blev även ett våffeljärn innhandlat, ett sånt man gräddar 2 våfflor i. Behövs när vi är så många i familjen!=)


Skorna jag tänkt köpa till Cassandra var slut i hennes storlek tyvärr, men det fick bli ett par nya gummistövlar åt henne. Dom hon har är fodrade vilket är kanoners nu, men det funkar ju inte under våren el sommaren. Så det fick bli ett par Hello Kitty stövlar till henne=)


Till systerson blev det ett par coola skor=) Hon hade gjort en beställning av dom, så kan Jonas
leverera dom imorgon när han ändå ska till Arboga. Han ska ändå leverera lite annat till henne då=)


Nu sover Thea, och Cassandra väntar på att hon med ska få blogga. Själv ska jag mala kaffe=)


Ha en jättebra dag och glöm inte bort att det är VÅFFELDAGEN idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar