måndag 8 mars 2010

Trött

Usch vad trött jag är. Blir trött av att aldrig ha något att göra=( Alla dagar ser likadana ut.
Fick iaf en trevlig fikagäst här vid 15 tiden. Tog en snabb kaffe ihop och snackade lite skit...eller jag tror det var mest jag som pratade=)
Nu ska man börja fundra på middag också. Framförhållningen finns inte alls idag och jag har inte tagit fram något från frysen heller. Har inget i kylen som går att tilllaga så det får bli våfflor till middag. Såg att jag hade våffelmix i lådan. Blir barnen happy iaf.
Benjamin verkar inte helt kry. Han ser matt ut och är jättehes. Han var hes i morse också, men inte som han är nu. Hörde han inatt också hur han låg och snörvlade i sängen. Men han har inte sagt att han mår dåligt och det är ju bra=)
Cassandra är det full rulle på som vanligt. Förstår inte hur man orkar prata så mycket som hon gör! Det är ju nått hela tiden.

Har tagit mig i kragen och rensat lite idag inför loppisen iaf. Har börjat prismärka också *tjoho*!
Men det finns mer som ska rensas och gås igenom, så än är jag inte klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar