fredag 5 mars 2010

Fredag!

Fredag idag...en fredag då mina 2 stora troll åker till deras pappa och hans fru. Fru...?! Vad vuxet det lät...och lite gammalt. Nä, det passade inge bra, säger tjej bara. Det låter bättre=)
Jonas har tagit tåget till sthlm med Benjamin och Cassandra och jag och Thea är hemma. Hoppas på att den lilla fröken ska sova snart. Hon sov inte mycket idag på fm...några minuter bara. Sen sov hon kanske 45 minuter vid lunch. Inte likt henne! Hon brukar ju sova betydligt mycket mer. Men hon är glad och lycklig och det är det viktigaste=)
Blev en kamera införskaffad idag!! *tjoho* SOM jag har längtat efter en ny sedan den andra gick sönder. Nu ska jag fota massor. Hoppas den är bra bara. Eller, det är ju ingen värstingkamera, men den borde duga åt mig=)
Var på Maxi idag och handlade lite. Köpte bla hårfärg, så ikväll ska jag ha en
"rå-om-mig-själv-kväll". Riktigt skönt ska det bli! Ska färga ögonbrynen också så jag kan se lite mänsklig ut när jag vaknar igen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar