lördag 27 mars 2010

Dressad och klar

Nu är vi färdigdressade och klara här hemma.
Cassandras outfit består av tunika från Lindex, leggings och knästrumpor från H&M. Min outfit består av klänning från Gina Tricot, vitt linne & svarta strumpbyxor från H&M, och svart cardigan från Vero Moda. Sen får man ju inte glömma mina grymt sköna duntofflor jag har på mig=) Röda med vita stjärnor från Åhlens.
Theafisen har cerise body från Name It/ Nelly och ljusrosa mjukisar från H&M. Det var vi det=) Benjamin är ju inte hemma, ska se om jag får ta en bild av han när han kommer hem. Han har iaf sina nya jeans från KappAhl på sig samt en vit Tommy Hilfiger T-shirt som är köpt på Små Stjärnor.

Det är Cassandra som tagit bilden på mig...lite suddig och halva huvudet saknas=)


J tog 3 av barnen och begav sig mot stan för o handla lite. Hade glömt köpa typ det viktigaste....godis!=)
Dom skulle ta en varsin korv med bröd som lunch när dom ändå är inne i stan. Skönt, då slipper jag laga mat till lunchen=)

Thea hon sover igen hon. Hon sov en kortis tidigare i morse, men som sagt...en kortis. Hoppas hon sover lite längre nu. Hon har fortfarande feber, i morse var den 38,2. Men hon är så glad och go iaf!

Bild från i morse i pyjamas

1 kommentar: