lördag 20 mars 2010

Loppisen avklarad

Nu är Loppisen över för denna gång. Var uppe vid 18:30 igår i bygdegården och mellan 19-19:30 var det inlämning. Hade Thea med mig upp, men hon satt så snällt i vagnen och pillade på en leksak och sa inte ett knyst. Jo, när hon blev trött...men då fick hon lite käk innan hon somnade gott i vagnen. Jonas kom och hämtade henne vid 21 tiden och åkte hem med henne.
Själv var jag inte hemma förens halv ett inatt. Är ju en hel del att sortera och lägga upp. Och en hel del skit som ska sållas bort. Ibland fundrar man på varför folk ens tar sig tid till att leta fram och märka upp sånt som bara är skit...eller sånt som är fullt med fläckar...?! Det får ju ändå inte ligga framme på loppisen.
Själv blev jag av med det mesta, har lite kvar. Men slutsumman var mer än vad jag hade räknat med. Sålde för 3800 kr=) Tyckte inte att jag hade så vidare värst mycket, och inte heller har jag tagit några dyra priser. Men glad blev jag=)
Efter loppisen var det dags för och sortera ner allt som blev kvar i säckar. Gick skitsmidigt!
Åkte sen hem och umgicks lite med Jonas och Thea. Lite mat hann vi också med innan det var dags för att åka tillbaka till bygdegården för och ta emot alla säljare som skulle hämta ut sina kvarvarande saker.
Kan tala om att jag är bra seg nu! Ska inte vara uppe länge ikväll.

Nu ska jag sätta mig och kolla runt om det hänt något kul på nätet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar