måndag 8 mars 2010

G O D M O R G O N

Ny vecka! Vad bjuds den på då? Ingen aning faktiskt. Har ingenting planerat alls. Rätt skönt!
Orkade aldrig blogga igår kväll. Men min bror och hans tjej Ingela kom iaf förbi på eftermiddagen. Vi fikade och snackade skit bara. Sen åkte dom=) Dom hade med sig hunden också...rätt cool hund!=) Men när den skällde lät det högt som tusan. Trodde Thea skulle bli livrädd, men hon brydde sig inte. Tittade bara på hunden och blinkade lite hårdare än vanligt=)
Thea visade även att hon är på god väg att lära sig sitta! Visst så tippar hon ibland, så det går ju inte att lämna henne sittandes, men är man bara med så går det bra.
Som det ser ut nu ska ska Benny och Ingela vara barnvakt till Thea den sista Mars. På kvällen. Jag och Jonas ska åka till Solvalla då med några kompisar till Jonas. Så ist för o ta med Thea dit så kunde vi få lämna henne hos Benny och Ingela=)

Senare på kvällen var jag över till Anders och Helena och Snackade lite skit och hjälpte henne rensa inför loppisen. Måste också ta itu med att rensa inför loppisen. Har ju börjat så fint, men det finns en hel del kvar. Och allt ska ju prismärkas också.

Ikväll hoppas jag på en tv kväll med Helena, som alla andra måndagar=) Familjen Annorlunda! Jonas ser helst inte det, så jag brukar passa på att se det hos Helena då.

Nu ska jag upp och bädda!
Tjing tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar