lördag 1 augusti 2009

1 augusti idag

Nästa månad är "vår" månad att föda barn i=) Iaf enl ultraljudet. Helt otroligt att det går så fort.
Igår var iaf bara en helt vanlig tråkig dag. Vi gjorde absolut ingenting! Åkte in till skräpcentralen (heter det så?) och slängde all skit som kom fram när jag städade tvättstugan härom dagen. Så nu är vi av med det och det är ju skönt. Sen var vi bara hemma o slappade o inte gjorde nått. Rätt tråkigt, men det kanske är lugnet före stormen....imorgon kommer ju barnen hem.
Idag lär det inte heller hända så mycket. Vi måste nog iaf in till stan o handla lite för den kommande veckan. E ju inte direkt så att vi har det fullt i kylen o frysen när inte barnen är hemma. Jag lever helst på nektariner o havregrynsgröt med äppelmos då. Jonas e lycklig bara han får kött=) ja, vi har inte riktigt samma matvanor han o jag.

Natten var inge vidare värst. Nu börjar jag helt ärligt o tröttna på förvärkarna, dom ger ju verkligen ingen nytta alls! Kom direkt igår när vi gick o la oss runt 12 tiden o sen kom dom med några minuters mellanrum och höll i sig i nån timma. O lungt hade jag verkligen tagit det under dagen, så det kan inte bero på d. Dessutom sägs det ju att man ska lägga sig o vila om dom kommer, men det är ju det jag gör. Dom kommer ju oftast när jag ska gå o sova.
Nu är dom ju helt borta iaf, bara dom vanliga sammandragningarna som kommer rätt så ofta.

Igår kväll låg jag o pratade massa skit med lillasyster. Hon är så mysig o go! *saknar dig tjejen*

1 kommentar: